Träning & Pyssel Fredag!

Ledig fredag börja med pannkaks frukost på Mc Donalds till barnens glädje
Själv tog jag en schack för att ladda inför träningen med Maria som jag börjat tränar med ibland.
Skit kul, Det blev Mage och Biceps.
Det gick toppen. Vi tog några roliga bilder under träningen.
Här är mina:
Skaplig träningsverk i magen idag. Men jag gillart  =)
Eftermiddagen gick i pysslets tecken. Barnen bara ÄLSKAR att pyssla
Vi gjorde änglar snögubbar och grannar,
Här är resultatet:
Kommer bli mer pyssel nu fram över.
Vi hade tänk att baka men tiden sprang iväg.
Alice hade sin gympa på kvällen, som hon tycker är super kul.
Sen blev det tacos och fredags MYS i soffan.
En Härlig avslutning på Fredagen!
 
Lördagen har varit lugn.
Jobbat. Sjukt mycket folk som handla på Ikea idag.
Det kommer nog vara så här fram till jul nu.
Men det är kul =)
Höll helt på att glömma det BÄST som hände idag!!!!
ÄNTLIGEN har jag köp dom tränings tights som jag letat efter så länge,
och nästan köpte tradera för ett sjukt över pris.
Idag råka jag bara glida in på Gina Tricot å där hängde dom.
Dom hade fått in dom igen.
Så jag gav 299:- istället som tradera har visa gått upp till 500:-
Så man kan säga att jag har tjänat 200:- idag eller....???? =)
Jag är Super nöjd alla fall!
 Vad tycker ni???
 
Hörs imorgon.
Kramiz

Kommentera här: