Längtar till ny vecka!

Jobbig vecka närmar sej sitt slut!
Veckan har varit tuff. Jag har varit jätte trött, skulle kunnat spva hela dagarna el stå å sova. Vet inte varför...??? 
Alice har varit inblandad i en situation på dagis att en tjej inte har fått vara med å inte vill gå till dagis😞
Jag vet hur man ska agera men det var inte bara min Alice det handla om 4 tjejer. 
En tjej som går tre timmar om dagen får inte vara med, det är vad hon fick hör direkt när hon kliver in på dagis. INTE OKI!
Vem som har sagt vad spelst ingen roll. Klart hon blir ledsen och vill gå hem😔
 
Vi har pratat hemma massor om detta med Alice. Vänta på det å frågat om hon hade viljat bli behandlad så här. Och själv klart vill hon inte det. 
Sedan ringed jag en kompis som jobbar inom dagis å fråga hur dom löser sådana situationer. 
Först och främdt är det ju dagis jobba att jobba med problemet sa hon efter som det händer på dagis. 
Dagen efter fråga satte jag fröken på dagis vad dom skulle göra för att lösa situationen. Hon såg lite chockad ut, å sa att dom försökte. 
Tycker dom ska sätta dessa tjejer i en grupp å prata om det dom är ju 5 år iallafall! 
joppas det löser sej. 
Har allafall fått beröm att Alice bjuder till å säger att Alla får vara med. 
Känner mej Stolt över henne att hon vågar gå imot andra😊
 
Denna vecka har har jag tränat en gång. Har varken haft ork el sug för det. 
Men nu är det snart ny vecka å nya tag. 
Känner mej laddad. Imorgon börjar jag med löpträning medBÄSTA GYMET
"Frisk sport fitness"
 
lite te kul har det varit i veckan oxå. 
I torsdags fyllde Bästa Cissi 40 år
Blev smörgås tårta mmm
 
Sedan blev det mys middag hos underbara Heléne Och hennes goa vänner. 
God mat å massa skratt😄❤️❤️
 
Måste ta tag å fixa en sådan hemma hos mej snart😊
 
har fixa lite hemma oxå. Kommer bilder imorgon el ikväll😉
 
Det här korten gjorde jag till min vän som fyllde 40 år
 
Hörs imorgon 😉
KRAMIZ❤️
1 Helene:

skriven

Det var så kul här i torsdags = ))

Det kändes som det blir ett bra gäng som åker på bil-bingo i maj = ))

SÅÅÅÅÅ FINA kort du gör.

KRAM KRAM.

Svar: Jätte Jätte mysigt =)Kommer bli skit kul med Bil-Bingo med er i maj!
Tack vad snäll du är.

Kram kram
Gunilla Lundin

2 Helene:

skriven

Nu har jag oxå skrivit = ))

Kram Helene.

Svar: Nu har jag skrivit igen =)KRAMIZ G
Gunilla Lundin

Kommentera här: