Så här lång!t En bra vecka!

Sportlov!!!
 
Börja med ledig dag i  måndags efter en lång arbetad helg i det STORA BLÅ/GULA HUSET =)
Mys med barnen slappa i soffan, baka ute å cykla lite. Helt sjukt att man cykla i mitten på
Februari!
Men kul hade dom.
Efter lunch stod det Bakning på schemat. Barnes Favorit syssla just nu ;)
Hampus gjorde Hallon Grottor
Alice valde att göra Chokladbollar
Själv baka jag Choklad muffins med vit choklad i ;)
 
 Allt blev super gott !
 
Kvällen bjöd på lite biceps träning

med mannen innan
Premier på löp passet med gymmet. Backintervall och teknik tips. Tänkte att det här kommer aldrig gå,
men gick över förväntan. Kändes riktigt bra så nu är det bara att tuffa på.
Det ska mitt Löpar år 2014
 
Tisdagen bjöd på ben pass med  Squats &  plankan utmaning 30 dagar!
Här är schemat:
 
Nu kör vi =)
Jag är inne på dag två. Efter att på börjat å sen sluta efter ett par dagar.
Nu är det nya tag å nu ska det gå!
Kan lova att det känns redan efter två dagar. En dag å sen en dags vila.
Har ni några utmaningar just nu?
 
Idag har vi bara tagit det lugnt efter jobbet. Hampus hade med sej en tjej kompis hem att leka med.
Vi han med en liten fika och att måla naglarna. Hon var super nöjd när hon gick hem ;)
 
Nu ska jag sätta med å spana på www.styleroomse och se om jag kan hitta några idéer till min garderob å mina accessoarer och smink.
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan som jag!
Kramiz
G

Kommentera här: