Löpning!

Seg start på måndagen!
 
Känner av att man har förlorat 1h Är så sjukt trött idag!
Men upp och hoppa. To do listan är rätt lång.... :(
 
     # Vika tvätt
# Tvätta
 # Diska
# Rensa kläder i garderoben
mmm....
 
Alice å jag har varit lediga så vi mös i soffan fram till  kl 1030
Se var det bara att ta tag it =)
Alice bestämde sej för att baka Choklad bollar!
 
   
Så lycklig mitt lilla hjärta <3
Hampus fick ta med en kompis hem idag. Dom märktes knapp, var ute nästan hela tiden.
Spela bandy, åkte kick, lekte i lekparken,
Alice bjöd på sina choklad bollar efter mellis.
 
     Kvällen fick avslutas med att premiär springa med mina skor.
Löp pass med gymmet!
16 glada löpare var vi idag som körde intervall träning 6*350m intervaller *2set
Lite tungt i slutet men kul =)
Skorna kändes toppen ;)
Foto: 2x6st 250 meters intervaller på schemat idag. Riktigt kul pass
 Här lär vi oss lite teknik i början av passet!
 
Nu blir det sängen. Jobba tis-fre nu :/
Tur det finns några på jobbet som gör det värt att gå ditt =)
 
Krramiz
1 Helene:

skriven

Vilken mysig dag !!
Kul att se dig idag = ))
Önskar att vi jobbade ihop...varje dag !!

KRAM Helene.

Svar: Ja det önskar jag med vännen blev så glad av att se dej idag, som alltid =)Fastna i kassan så jag han inte upp till dej mer :(
Hoppas det gick bra att jobba.
Kram kram
Gunilla Lundin

Kommentera här: