Effektiv Torsdag!

Träning, Paket inslagning, naglar, jobba!!!
 
Idag har jag varit VÄLDIGT effektiv å hunnit så mycket.
Börja dagen med Träning med Maria (Penntrollet) ;) Även kallad!
Blev ett hårt Arm pass som jag bossa över =)
Kommer att kännas imorgon. Imorgon är det ben och rygg =)
 
Hem med tåget. Frukost å paket inslagning. Upptäckt att Hampus
hade lite mindre paket så lite inhandling till honom blir det nästa vecka.
Vi funderar också p att köp varsin surfplatta också åt dom.
Får se om vi hittar några till ett bra pris.
Hoppas dom små låter bli dom nu =)
 
Nästa anhalt mammas lägenhet för lite naglar.
Blev en trevlig stund med mycket skit snack ;)
Men mitt i fick jag samtal från dagis. Alice hade feber 38,9
Min man fick åka hem å ta vab :(
Typiskt dagen före Lucia.
Men hon får vara med imorgon under Lucia om hon orkar.
 
Resultatet av naglarna:
NÖJD KUND=)
 
Eftermiddagen å kvällen blev det jobb 1545-2000
Idag blev det Grönaväxter och Bild och Ram.
Dags att sova klockan ringer tidigt imorgon. kl 0520
Hämta Maria kl0555 för att sedan dra till gymmet =)
innan jobbet . Bra start på fredagen ;)
Kramiz!
 
 

Kommentera här: