Ledig helg!!!

Äntligen var helgen här och en ledig sådan.
Fredagen var lugn, var på Lucia på dagis. Alice har haft feber sedan i torsdags men
vill vara med på Lucia tåget. Så vi gick ditt precis innan det börja.
Hon var så duktig å överrösta nästan allihop =)
Alice var Lucia-Ängel
 Köpte vingar och ljusslinga på Ikea å sedan nita jag fast det med lite glitter Hon var super nöjd =)
Här är hon med bästisen Tindra
TRX LÖRDAG =)
Jag bara ÄLSKAR detta pass. Passet  där jag kan pressa mej till max skit kul.
Efter passet blev det en mys fika med en kompis och hennes dotter.
En god Chi Latte min favorit.

Det var så skönt att inte ha några måsten.
Köpte en topp på H&M som jag hade på igår kväll på glögg festen.
En årlig fest som några vänner till oss fixar varje år. Super trevligt varje gång!
Här är lite bilder från igår:
 
Ha en trevlig 3:e advent =)
Kramiz
 
 
 

Kommentera här: