JA VI VANNNN......!!!!!

Börja på topp med en svacka i mitten för att sen sluta på topp!
 
Allt gick smidigt i morse med barnen trotts att det var tidigt, humöret på topp.
Kändes som det skulle bli en toppen dag =)
Åt frukost med ett leende på läpparna, börja sedan på fynd med att pris märka.
Det värst med att stå där bland alla fynd saker är att man hittar alltid något man vill köpa!
Idag fynda jag nya kuddar till soffan "OFELIA BLAD"
 
Har länge gott å sneglat på dom ;)
Nu är dom mina " LYCKLIG " =)
 
Från öppning till jag sluta blev det Gröna ,bild och ram. Också en trevlig avdelning.
Men innan lunch fick jag veta att det var truckutbildning, och att dom missat mej.
Skämtar dom med mej. Tredje dagen i rad som dom glömt mej.... :(
Är det ett skämt...???
Tre dagar i rad blev för mycket så jag bröt ihop. Känns som min tjänst inte har någon betydelse längre.
Ingen kommer ihåg att vi finns till hands...!!!
Gick in till personal avdelningen å fråga om det skulle vara så här?
Jag kanske är lite över känslig men det är just det här jag har mått ganska dåligt av måste jobba på det.
Har fuskat lite med medicinen, tänkte att jag inte behövde den längre men jag hade vist fel!
Ska prata med min chef imorgon.
 
Resten av dagen var helt oki.
Eftermiddagen myste och shaka los med  Alice å spela Dance 4 på Wii, Hampus följde med en kompis hem.
 
Nu kommer vi till den BÄSTA nyheten!
Idag fick jag ett samtal av en vän som berättar att hon skickat in en bild på oss till en tävling.
Å gissa
VI VANN...... =) JIPPI
På lördag ska vi gå på Andra del tävlingen i Melodifestivalen i Linköping!
Men inte nog med det. Hotel Ekoxen med bubbel, tilltugg, musik och tävlingar.
Ska bli så SJUKT KUL =)
Här är bilden vi vann på ;
Det var en galen kul kväll,
men detta blir nog ett minne som jag sent kommer att glömma =)
Natti Natti
Imorgon väntar ett hårt tränings pass bröst ,axlar och löpning!
KRAMIZ

Kommentera här: