Vilket avslut på veckan!

Veckan har tuffat på!
En bra vecka med lite fynd från jobbet. Skriver mer om det imorgon =)
 
Men i torsdags var det ingen vanlig dag, det var våran Bröllops dag!
Vädret var betydligt bättre än när vi gifte oss för 4 år sedan trotts regnet.
Då var det snö storm KLASS 3 VARNING. Helt galet var det.
Men vi trotsade vädret och gifta blev vi =)
Tänkt vad fort tiden går.
Och som av en slump var vi barnfria i torsdags ;)
Jobba till kl.20.00 men blev hämtad av mitt HJÄRTA!
Hemma bjöds det på Jordgubbs champagne och fina praliner mmm.... =)
 

Bara ÄLSKAR champagne och goda praliner =)
Blev en mycket mysig kväll !
 
Min utmaning  går toppen idag 70 squats och 30sek planka.

 
Lördag som jag har längtat efter mitt favorit dubbel pass
Vakna dessutom med denna soluppgång som ger en mycket energi.
Sen var det bara att tagga till inför
60min Sh`bam och 60 min TRX
I JUST LOVE IT =)
Sjukt nöjd efter båda passen.
 
Resten av dagen blev det häng med familjen å mys med barnens kusiner och mello mys!
 
Hoppas ni haft en bra vecka som mej =)
Kramiz! 
 
1 Helene:

skriven

GRATTIS till er igen ♥
Ni är så fina tillsammans !!

Du är så duktig med din träning.

SES SNART ♥

Kram Helene.

Kommentera här: