Dags att summera!!!

 
Dags att summera helgen!
Fredagen börja med en tur till gymmet.
 Blev ett riktigt bra pass med man man som coach<3
Sedan vidare till Löplabbet i Linköping och prova ut löpskor.
Så trevlig personal. Kan varmt rekommendera så trevlig och kunnig personal =)
Jag är super nöjd. Köpte nu ett par löpskor som jag ska ha när jag tränar. Men prova också ut
ett par som jag ska när jag tävlar =)
Dessa ska jag nu träna i:
 
 
 Dagen fortsatten i den underbara solen. Barnen hade kompisar med sej hem. Så det var full fart.
Härligt att höra barn skratt nu å att dom inte vill gå in.
Kvällen stod för en
Qvick Fix Kväll hos
Hårteknikerna och sammarbete med Make upp store!
 
Mingel <3
Goodie bag <3
Underbar vän <3
Det var en jätte mysig kväll med mycket skratt !
 
Resten av helgen har inte lika rolig. Har jobbat både lördag söndag!
Helt färdig.
 Igår kväll fick jag en liten snabb visit av mina svärföräldrar och min mans två systrar.
Fick dessa fina ljus lyktor och änglar plus lite pengar i sen födelsedags present:
 
ÄLSKAR ÄNGLAR !
Hoppas er helg har varit bra!
Kramiz!
 

Kommentera här: