Onsdag!

Veckorna går vekligen fort redan onsdag!
 
Börja veckan med att fixa till naglarna. Skönt att fixa dom själv, har holt på så länge nu
så jag vet inte om jag fixa att någon annan skulle göra dom...???
så här blev de denna gång:
 
 Dom får duga ett par veckor ;)
 
Sedan var jag å fixa mina ögon fransar. Jag har förlängt dom.
Känns lite ovant men vilken skillnad det blev =)
Kommer nog fortsätt med det ;)
Kan tänka mej lite tätare nästa gång =)

Veckans träning har gått så där. Kör min squats utmaning,
men det blev inget löp tränings pass i måndags.
Körde mage ,axlar, rygg och 30*30 intervaller på bandet.
Skjut jobbigt kör på 16km/h på bandet springer 30 och vilar 30 i nästan 30 min,
var tvungen å gå så jag inte missa tåget. Men kände mej nöjd efteråt =)
Hoppas jag kan hålla det ute  när jag springer också.
Ska försöka springa minst 2 gånger i veckan nu.
Ska springa 2 lopp innan Göterborgs varvet
City loppet i Linköping den 26 April 1 mil
Vår Ruset i Norrköping den 15 Maj 5 km
Göteborgs Varvet den 17 Maj 2,1 mil
Ska bli kul =)
 När jag kom hem från träningen så fick jag denna överraskning av min man
Så SÖT! Å jag bara ÄLSKAR färg kombin på shaken =)
Idag har jag fixat lite till i min lilla Walk in closet. Det går sakta men säkert framåt.
Ska köpa ett par hyllor till Alice kläder imorgon. Dom räckte inte :(
Sen är det dags att börja med smink bordet å alla små detaljer. Kommer bli så fint =)
 
Kvällen fick avslutas med en liten löprunda med Maria.
Grey´s  Anatomy!
 
Kramiz
 
 
 
 
1 Pillan:

skriven

Duktig du är som anmält dej till flera lopp!!! Snygga naglar också :)
Du smoothien är bara mango typ en hel och 6-7 bladspenatblad, mandelmjölk, gott och nyttigt!!

Kram P

Svar: Tack, det ska bli kul. Å tack, jag gör naglarna själv =)Det måste jag prova. Använder du fryst el färsk spenat?
Kram
Gunilla Lundin

Kommentera här: