SOLEN ÄR HÄRLIG!

Jag verkligen ÄLSKAR Vår solen. Jag blir så glad av värmen, ljuset,
fågel kvitter alla blommor som börjat blomma.
Önska att jag hade ett mer flexibelt jobb. Så man kunde vara ute mer i det härliga vädret!
 Börja tidigt idag. Hade denna vän med mej på tåget och bussen på väg till jobbet:
Gillar denna tidning mycket intressant läsning =)
På jobb fronten händer det saker nu.
Vet inte om det är positivt el negativt det åter står att se????
Igår fick vi veta att pool tjänsten jag och två andra har på Ikea kommer att försvinna f.o.m 1 sep i år!
Jag har ju en fast tjänst men vad kommer jag att gör å var på huset...Det är det som är frågan...????
Vi får lämna förslag på var vi kan tänka oss att jobba p för avd. Men det är svårt :/
Kommer bli mycket att tänka på i helgen!
 
Blev ett rygg och mage pass  efter jobbat med mitt hjärta!
Gick rätt bra;)
Barnen lekte i barn rummet och efter fick dom Mc Donalds.
 
Dom har tjatat om att få åka till farmor å farfar. Ikväll hämta farfar dom båda och dom var överlyckliga.
Dom stod  i hallen färdiga å vänta otåligt när dom kom.
Saknar dom redan men vet att dom kommer ha en härlig dag imorgon å slippa gå upp tidigt=)
 
 Imorgon blir det ett tidigt pass på gymmet.
Blir ett hårt pass imorgon GÖTT!!!
Nu måste jag a lite mer disciplin på vad jag stoppar i mej om det ska bli något bra resultat.
Skärpning nu!
 

Kommentera här: