Mys lunch och mer naglar💖

Mys dag!
Tisdagen var en jĂ€tte mysig dag. Trotts att jag stĂ€da hela botten vĂ„ningen igĂ„r😊
det en mysig lunch med Madde och Jenny pÄ
HÀlso Freak  
Blev en Underbar Tacokyckling Wrap
Helt fantastiskt god och lite nyttig dessert 
saffransbollar och en limeboll❀
Har du inte varit dĂ€r prova. Du kommer inte Ă„ngra dej😊 jag lovar😉
 
Sen blev det lite naglar 
nu fĂ„r jag lĂ€ngta Ă€nda till helgen dĂ„ jag ska göra nĂ„gra naglar till💅😍
 
Idag  blir det jobb pĂ„ Ikea men jag ska Ă„ka ifrĂ„n en svĂ€ng Ă„ se pĂ„ min lilla lucia pĂ„ dagis💖
Sista gĂ„ngen pĂ„ ett par Ă„r đŸ˜„
 Hopps ni fÄr en bra dag! 
Kramiz❀
1 Helene:

skriven

God mat och fina naglar.
Kram ♡

Svar: Ja nĂ€sta gĂ„ng vill vi att du Ă€r medâ€ïžđŸ˜˜
Gunilla Lundin

2 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Vad duktig du Àr med naglarna. Gillar sÀrskilt de pÄ sista bilden.

Hoppas du haft en fin tisdag! Kramar

Svar: Tack. Du vet var jag finns om du blir sugen nĂ„gon gĂ„ng😉Kramiz
Gunilla Lundin

Kommentera hÀr: