På Äventyr😉

På Äventyr till Göteborg!!!

nu sitter jag på bussen på väg till Göteborg.
Känns lite pirrigt, imorgon ska jag springa Göteborgsvarvet 🏃🏃🏃
Har ju legat sjuk i en nästan en vecka nu. 
Men hoppas att jag ska kunna genom föra det på vilja 😁😜😉
 
Naglarna är check!
kläderna är nästan check!
Ju snyggare man är desto bättre springer man ju eller...😉
Resultatet:
 
 
Idag blir det inhandla det sista på uppladdningen  inför morgon dagen. 
Sen ska jag mysa med vän Maria som jag ska bo hos. Imorgon kommer Cissi som oxå ska springa. 
Kommer bli en toppen helg som ska avslutas på Liseberg 👏👏👏😊
 
Måste tipsa om en hemsida som heter www.antikvit.se
Jag bara ÄLSKAR denna sida med alla fina saker. 
När är några bilder på bud skap i betong:
 
Nu är jag snart frame.
Ha en UNDERBAR DAG ☀️😊
Det ska jag ha så hörs vi imorgon😉❤️
Kramiz😘
 
1 Helene:

skriven

Lycka till idag !!
Kram kram.

2 Helene:

skriven

Du är så duktig ♥

Kram Helene.

3 Helene:

skriven

MEN...skriv nått = ))

Kram Helene.'


Kommentera här: