1 Advent!

En helg med full fart!

Helgen börja med det efterlängtade tränings passet TRX på BÄSTA gymmet
Frisk Sport & Fitness. Bästa, bästa starten en enligt  mej för att få en lyckad lördag =)
Jag bara Älskar att få ta ut mej till max och att någon pushar en till max.'
I går kom en jobbar kompis på passet å båda var lyckliga att vi hade äntligen fått tag på ett skit snygga enligt mej och många fler tränings tights från Gina Tricot. Dom har varit slut i hela Linköping men nu hade de fått ett parti till.
Var nästa beredd att köpa ett par på Tradera för 500:- ( ord. 299:-)
Så man kan ju säga att jag spara 200:-
 Glada tjejer efter passet =)
 
Senare efter lunch blev det innebandy match i korppen.
Vinst med 3-0 Blev 2 mål. Kul match men bara en avbytare.
 
Hem fixa  Hampus inför  kalas.
Hem fixa varmsmörgåstårta, duscha göra iordning mej äta. Hämta Hampus å sedan dra iväg på den
Årliga Hazzarden. I år var vi 8par.
Vi hade fyra paket med oss och gick hem med var sitt.
Jag med mini grytor min man med choklad =)
 
Efter blev det lite partaj å skit snack.
 
Idag  har det varit en lite lugnare dag.
Det blev en mys frukost framför tven och Julkalender med mamma och barn.
Sen blev det tvättning, städning av övervåningen, tapetsering i sov rummet. Så nu är det äntligen klart.
Nu ska det in skaffas en huvudgavel nattlampor å hämta min fåtölj och fotpall jag köpt. Kommer bli toppen.
Så här blev vägen:
Fönstret i sovrummet!
Känner mej nöjd =)
 
Nu blir det slappa en stund i soffan och läsa lite bloggar innan sängen!
Trevlig kväll!
 
1 Helene:

skriven

Va snygg du är...vältränad !!
Du är så duktig tycker jag.

Va fint det blev i sovrummet...SKIT-SNYGGT !!
Va duktig du är = ))))))))

Måste ses snart.
Kram Helene.

Svar: Tack vännen. Vad glad jag blir för dina fina ord =)Just nu ligger jag sjuk :(
Hoppas du tar hand om dej: å ring om du vill prata. Jag lyssnar gärna. Kram
Gunilla Lundin

Kommentera här: