Fullt ös från morgon till kväll!

ÄNTLIGEN vaknar vi upp å det är SNÖ ute "Jippi"
Hela familjen vakna med ett glädje rop när snö äntligen har kommit.
Som barnen har längtat!
Idag var det inte så svårt att få upp dom ur sängen å klä på sej :)
Inte änns jag han klä på mej förens dom var klara för frukost!
Jag hade tänkt ta tåget till gymmet men ändrade planer
pga vädret så blev jag hämtad å fick skjuts.
Blev ett hårt ben & rygg pass idag.
 Härligt med minspel. Men väldigt nöjd efteråt =)
Ryggen börjar ta form.
Innan jag åkte hem blev det att köpa pulka till Alice. Råka åka sönder den föra året :/
Så våga inte komma hem utan en dag som denna.
Hon blev super glad =)
Färgen föll henne i smaken!
Prov åkte den till skolan när vi hämta Hampus.
 
Hampus tog med en tjejkompis hem å lekte med. Alice å jag drog igång ett bullbak.
Saffransbullar med vaniljkräm. JÄTTE goda. Hitta ett recept på en blogg  jag följer.
Vet inte hur men länkar annars skulle jag göra det!
Min SÖTA hjälpreda!
Så här fina blev dom =)

Det blev nybakta bullar  och ISKALL mjölk till mellis med kompisar, grannen!
 Ikväll hade Alice avslutning på Bamsegympan. Jätte kul att se vad dom har lärt sej.
Självklart vill hon fortsätta nästa termin också.
Blev så stolt när hon kunde gå på bommen själv idag.
Börjar bli stor ;)
 
Kvällen blev det mys med barnen Mc Donalds, idol final och glögg till mej =)
Hoppas ni haft en trevlig fredag!
Kramiz 
 

Kommentera här: