Jobb helg Äntligen slut!

 
Andre advent å jobb helgen är över!
Helgen börja på bästa sätt. Först morgon mys med barnen.
Sedan ÄNTLIGEN  dags för  TRX på Bästa gymmet!
Grymt tufft var det men så kul =)
 Skapligt mossig i ansiktet. Men Lycklig =)
Blev ett pass nu morse innan jobbet också.
Axlar/Armar gick kanon!
 
I helgen fick jag jobba i restaurangen. Det var skit kul. Var länge sen jag var där nu.
Fick servera mat till kunderna hela passet.
Vi slog rekord på försäljningen på Julbordet igår 534 st =) Helt galet
Idag var det lite lugnare. Men helt slut ändå.
 
Det var svårt att ta sej hem idag. Fick köra i 50km/h på motorvägen.
Riktigt läskigt faktiskt. Men jag kom hem väl behållen.
 
Barnen å jag tog en sväng till en liten pulkabacke när jag kom hem.
Kända att jag behövde lite frisk luft. Dom blev över lyckliga.

Resten av kvällen blev det soffmys med min man!
Hoppas alla haft en härlig helg.
Kramiz
 
 
 
 
1 Helene:

skriven

Va kul att du fick va i resturangen.

Hoppas VI ses snart !!

Kram Helene.

Svar: Det hoppas jag med =)Kramiz
Gunilla Lundin

Kommentera här: