Onsdag och Shopping!

Ullared!!!! Wii..... =)
 
Idag har jag varit i Ullared med min Älskade man.
Jag var ju där för en månad sen, men min man ville åka å jul shoppa.
Å då säger man ju inte nej!
Vi var där till öppning och jag var den som gick in först av kunderna idag =)
Haha.. Men vi stod i 35 min å frös också i regnet.
Vid halv tio tog vi frukost i sportbaren. Kan jag varmt rekommendera. Tog en tost 26:-
Billigt å väldigt gott :)
 
Det blev en hel del fynd. Får lägga ut bilder imorgon.
På vägen hem blev det en snabb sväng in på A6 också.
Såg en jätte fin blus som jag önskar mej av min man i julklapp och denna klocka.
 
Damklocka Regal  RG194R-032
Vist är den snygg. Jag är KÄR
 
Å längtar tills imorgon ¨å jag äntligen ska träna igen. Känner mej bra nu.
Lite villa har gjort susen. Så nu KÖR vi igen =)
Bäst att sova nu.
Blev ju sent i går också då jag satt med mina naglar till kl 0000 
och sedan gick upp kl 0415
Men naglarna blev oki Vad tycker ni?
 
 Har fult späckat schema .
Hörs imorgon!
Kramiz
  
 
 
   
              
 
1 Pillan:

skriven

Jag var på Ullared för första gången i september och wow vilken upplevelse! Har en långt bit att åka men det var det värt ;)

Ha en fin dag, Kram P

Svar: Jag Älskar Ullared. Det tackar man ju inte nej till =)Det är alltid värt att åka till Ullared ;)
Kram G
Gunilla Lundin

2 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Tack för orkidé-tips! :) Perfekt att åka till Ullared och julshoppa! Naglarna blev superfina! Hoppas du får en bra torsdag! Kramar

Svar: Så lite så =) Japp en del julklappar är klara men inte alla.Jag är super nöjd med naglarna. Det är så himla kul att fix med naglar. Önskar att jobba med det igen ibland :)
Hoppas din torsdag varit bra! Kram
Gunilla Lundin

Kommentera här: