Pyssel och kurering!

Feber och ont i kroppen!
 
Ingen bra start på dagen. Kände nästan igår att det var
på G något i kroppen. Somna med huvudvärk!
Fick iväg barnen efter mycket om och men.
Själv sov jag ända fram kl halv två.
Sen var det bara gå upp å hämta barnen.
Det blev lite pyssel för mej å barnen lekte å spela spel.
Har gjort min första Julstjärna idag. Köpte ett kit på Panduro med tre olika storlekar.
Det här är  den största:
 Köpte en stans på maxi som jag ska ha till julkorten!
 
 
Nu ikväll när barnen hade somnat så blev det lite mys å kurering framför Dessertmästarna och CSI.
Fan vad duktiga dom va men hade hoppats på att Sofie skulle vinna. Men hon var en väldig två:a
Blev lite sugen på att prova att göra praliner. Får se om man hinner innan Jul!
Hitta Gränna Choklad som jag vill stanna vid på onsdag när vi åker till Ullared om vi hinner.
Måste dit innan jul i alla fall =)
Är nu med i en tävling som dom hade som man kan vinna massa godsaker!
Titta här:
Tävlingsdax! Nu är det snart dags att lansera vår nya hemsida och web-shop :) Hjälp oss sprida detta genom att gilla och dela vår FB sida. De som gillar vår sida samt gillar och delar detta inlägget är med och tävlar om denna härliga gott o blandat-ask. Vinnaren presenteras den 4/12! Lycka Till!
Vem skulle inte vilja ha detta =)
Nu håller vi tummarna!
 
Fick reda på ett väldigt tråkigt besked idag. Ett par vänner till oss miste sitt barn innan födsel.
Bara någon dagar kvar.
Livet är orättvist å jag lider med familjen.
Stor tjöt när jag kom hem. Hoppas dom får all hjälp dom kan få.
För att ta sig igenom detta.
Alice ville att vi skulle tända ett ljus som dom hade gjort på dagis.
Så det gjorde vi och skänkte alla tankar till familjen♥♥♥
 ♥♥♥
Ses imorgon!

Kommentera här: