Tuff Torsdag!

Denna dag har varit tuff på många viss....
Dagen börja med Bråk och tjat på dottern som inte vill gå till dagis, inte klä på sej,
inte äta inte borsta håret, inte borsta tänderna
ggggggggggaaaaaaaaaaaaaaa........
Behöver jag säga mer. Blir så ledsen, vet inte vad jag ska säga el göra...???
Är det 4 års trotts el...???
I måndags när jag ställde ner henne vid  grinden för att öppna den så sprang hon bara hemåt,
så att jag fick spinga för att komma ikapp.
Fick ta henne under armen hon sparka å slog men vi gick in. När vi kommer in å möter fröken så
skäms hon bara, å gråter :(
Inte lätt att bara lämna å gå då.... Det skär att höra sitt barn gråta när man går... :(
Men vad gör man, måste ju till jobbet!
 
Sen missa jag tåget, så det fick bli bilen till stan och träningen.
Träningen gick bra, men blev ett kort pass efter som jag kom sent!
Han med lunch med mamma innan möte med jobbet läkare mm.
Blev ett tufft möte med mycket tårar å känslor.
Man måste få vara ledsen, men när man inte vet varför å man bara gråter är det tufft.
Det är en lång väg tillbaka, men
Det SKA gå!
 
Blev lite shopping efteråt som upp piggning =)
En julklapp till Alice. En super fin klänning:
H&M
 
Och så blev det lite pyssel prylar till morgon dagens pyssel med barnen.
Ska bli super kul =)
Avsluta kvällen med härlig skumbad å tända ljus, hårinpackning och blogg =)
 
Nu blir det sängen så man är ut vilad imorgon
 
Kramiz
 

Kommentera här: