Jag bara ler!

Vilken dag =)
 
Haft en så mysig dag idag med min vän Heléne <3
Jag har fått Ansiktsbehandling som var helt UNDERBAR!
Heléne valde ansiktsmassage.
Och vilken härlig miljö det var och trevlig personal. En vit målad takvåning med mörka balkar i taket.
" I JUST LOVE IT "
Jag skulle kunna bo där =)
 
Lunch blev det på mitt favorit ställe Hälso Freake. Grillat kycklingspett
med quinoa, mango böner gurka majs sallad rödlök och sist men inte minst Tzatziki.
Har ni inte varit där så prova så mycket gott fast nyttigt!
 
Blev en sväng å spana lite shopping också.
Var inne på Asseccorize. Massa fint men fastna för detta armband:
Snart fyller jag å jag önskar mej en shopping runda i Stockholm =)
Vi får väl se om det slår in ;)
Tack Heléne för en helt Fantastisk dag<3
Nu blir det fix lite i min lilla Walking Closet  (Kommer för och efter bilder sen när jag är klar)
 mina utmaning i squats idag 100st, och mys med familjen.
 
Ha en trevlig kväll ;)
 
KRAMIZ
 .
 
1 Helene:

skriven

Åh jag bara ler oxå...skulle vilja åka dit varje dag !!
UNDERBART...TACK snälla du ♥

Kram kram / Helene.

Ps. får jag länka till din blogg i mitt nästa inlägg = ))

Svar: Ja det var så mysigt =)Klart du får länka till min blogg =)
Kramiz
Gunilla Lundin

2 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Åh vilken härlig dag! Det där behöver man verkligen emellanåt! Kramar

Svar: Ja verkligen. jag unnar mej det alldeles för sällan. Men ska nog ändra på det =)
KRAMIZ
Gunilla Lundin

Kommentera här: