Bra Start på veckan, Men KALL =)

Kall Morgon!
Termometern visa -18 när jag gick upp vid kl 0540 brrr....
Lite väl kallt men man ska väl inte klaga. Det finns väl dom som har det värre ;)
Lämna barn på dagis sen fritids å sen iväg till jobbet. Blev en bra dag , fick öppna kassan idag.
Dagen gick jätte fort!
Älskar att vara i kassan å möta kunder =)
Börjar kännas rätt bra på jobbet. Hoppas det håller i sej.
 
Efter jobbet blev det lite naglar. Idag blev det bara klar gel,
men igår gjorde vi lite fina vår naglar på en vän
Gjorde även att par jätte finna glittriga igår men har inte fått någon bild på dom.
Kommer imorgon =)
 
Dagen träning blev  ett pass  Body Step.
Var säkert 1 1/2 år sen jag körde det. Hade glömt bort hur kul å svettigt det var.
Kommer ABSOLUT bli fler sådana fram över ;)
Imorgon står det mage å rygg på schemat. Blir morgon träning efter som jag jobbar kväll.
 
Kvällen av slutades med en svart mudd mask . Gjorde faktiskt lite ont att ta bort den,
men kände mej väldigt ren efteråt =)
Denna bjuder jag på =)
Nu är det lägg dags å ladda batterierna till imorgon.
Hoppas eran dag har varit lika bra som min ;)
KRAMIZ
1 pillan:

skriven

Ja det är riktigt bitigt ute nu... :/ Men insåg att halva januari redan passerat, jippi!
Body step är riktigt svettigt och kul, själv har jag kört armar och axlar idag.

Ha det gott, PIllan

Kommentera här: