Helgen är över å Ny vecka!

Redan Tisdag igen!
 
Helgen gick fort. Jobb helg dessutom men det är ju skönt.
Dock ingen TRX för mej denna helg. Skit tråkigt.
Passet har byt tid så det passar inte när jag jobbar :(
Så varannan lördag å varannan torsdag blir mitt nya schema på TRX.
Man kan ju inte få allt.
Prova ett TRX pass för en annan instruktör, men det var inte i närheten av vad jag var van med.
Inget för mej. Jag gillar den hårda stilen =)
 
I helgen hade vi personal fest med tema
" Fantomen på operan"
Inte lätt att hitta mask men det fick bli det som fanns i butiken på kort varsel.
 
Det blev väldigt varmt med mask så den åkte av ganska snabbt!
Det var kul men det blev lite mycket att dricka för mej, så söndags jobbet blev väldigt tungt.
Som tur var jag i disken på restaurangen med min underbara kollegor som jag gillar så mycket.
Så dagen gick fort å det blev mycket skratt =)
 
Måndagen börja med att inviga min Julklapp från IKEA
Mixer med två shejkar till. Blev en Smoothie gjord på:
Blåbär
Jordgubbar
Mandel Mjölk
Kanel
Kvarg
Super gott!
 
Sedan blev det en sväng till gymmet.
Blev intervall på bandet:
Springa 30 sek med en hastighet på 14,5km  villa 30 sek i 30min
Avsluta passet med 4 övningar Biceps!
 
Lyxa till det med Lunch på Hälso Freak. Det är så gott där =)
 
Ni ser ju själva! Mmm.... =)
Har ni vägarna förbi Prova något på deras meny!

Dagens HälsoFreak vecka 4



HälsoFreak erbjuder nu även hemleverans!

Idag har jag haft en lugn å skön fm innan jobbet. Ångrar att jag inte gick en

lång promenad i det fina vädret. SOLEN Var helt underbar.

 

Men det blev att jobba 1330-2000 istället. Hoppas det blir fint till fredag och helgen också.

Nu kallar sängen.

Natti Natti Kramiz

1 Helene:

skriven

Det såg himla gott ut det där...MUMS !!

Ja visst var det KUL i söndags i disken.
Jag tyckte det.
Tycker om att jobba med dig !!

KRAM KRAM <3

Svar: Å jag med dej vännen Puss och Kram
Gunilla Lundin

Kommentera här: