IT`S FRIDAY !

Äntligen Fredag!!
 
Har varit en bra vecka i det stora BLÅ huset.
Vi fick reda på idag att vi är BÄST i Sverige på försäljning av all hus just nu
SKIT KUL =)
Det är lätt att Hitta Fynd när man står å prismärker en massa på fynd avdelningen!
Idag köpte jag ett jätte fint överkasst.
TusenSköna. Kommer bli super fint!
 
Vi dela på hämtningen idag. När vi samman stråla hemma bestämde vi att vi skulle åka till Mjölbys simhall.
Barnen blev super lyckliga. Känns kul att åka ditt nu när det börjar släppa för Hampus.
Han har varit väldigt rädd för att hoppa i de stora poolerna, men föra gången lossnade det :)
Så roligt. Och nu vill ha träna på att simma. Så nu måste vi hålla detta igång =)
Blev jätte mysig , det var lugnt å skönt. Å väldigt lite folk!
 
Kvällen avslutades med Fredags mys och Fångarna på Fortet.
Barnen var som besatta när Hero var med från Gladiatorerna!
Så där stark ska jag bli när jag blir stor sa Hampus =)
Nu är det dags att knoppa snart för att ladda inför TRX imorgon coh
innebandy match!
 
Hoppas på en mysig helg. Nu när man är ledig
KRAMIZ
 
1 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar:

skriven

Kan tänka mig att det var poppis med ett besök på badhuset. Smågrabbarna var där i förmiddags och ville aldrig gå hem :). Hoppas ni hade en bra helg! Kramar

Svar: Ha de en toppen kväll =)Hoppas din helg var toppen Kram
Gunilla Lundin

2 Helene:

skriven

Mys mys !!

KUL att du skriver igen = ))

KRAM <3

Svar: Å nu lade jag ut igen =)Längtar till på lördag så jag får ge dej en kram =)
Gunilla Lundin

Kommentera här: