Ny vecka Nya Utmaningar!

Denna vecka börja med vab. 48 timmar ska det ju gå innan man räknas som frisk efter magsjuka.
Alice å jag ar tvättat, kollat på film spelat spel å pysslat.
Men även om det är mysigt så hoppas jag att vi får vara friska.
Imorgon vill jag till jobbet. Min chef går hem på pappa ledighet tills Augusti.
Så vi ska fika lite. Tänkte bjud på denna lätta Koppkaka som jag hitta i en annan blogg.
 
Recept för två smarriga muggar, bara att dubbla! 
  • 3 msk smör
  • 3 msk vetemjöl
  • 3 msk strösocker alt. ICA sötströ
  • 2 msk kakao
  • 1 tsk vaniljsocker
  • 1 ägg
  • 3 msk mjöllk
  • Smält smöret i mikron. Rör ihop alla torra ingredienser och rör i ägget. Tillsätt smöret och rör ordentligt till en slät smet. Häll upp i två muggar och kör i mikron 1-3 minuter beroende på effekt. Tänk på att kolla till den med jämna mellanrum så att den inte blir torr. Jag lät mina vara lite kladdiga på toppen och det blev perfekt för de var gräddade i mitten. Servera gärna med glass el grädde och hallon till !
 
Åkte in till gymmet ikväll och körde Body Step 60 min
Fullt ös från början till slut, riktigt roligt.
Han g ner på Intersports tjej kväll också å fynda ett par nya byxor till Sh´bamen.
Längtar till jag kan köra nästa gång det var såå kul!
Imorgon blir det styrka innan jobbet.
 
Just det, höll på att glömma att vis mina nya naglar jag gjorde igår kväll =9
 
Blev oki!
Kramiz

Related Posts with Thumbnails