Nytt År Nya Tag!

2013 Var ett tufft ÅR!
 
Föra året var ett tufft år men nu är det nya tag.
Det sluta väldigt bra i alla fall =)
 
Julen var inte så kul. Mamma vill inte fira jul med oss. Jag är hennes ända barn,
och hon väljer bort mej :(
Jag vet att hon är sjuk, desto större anledning tycker jag att man vill vara med sitt barn .
Man vet inte när det är den sista Julen!
Vi fira med min mans familj å alla kusiner så det blev ju trevligt ändå =)
 
Jag vann på Glossy Box Julkalender Jippi =)
 Hoppas det kommer snart. kanske är dags att börja med Anti-aging serie nu ;)
 
Ny År blev det Göteborg.
SUPER trevligt med riktig kok som lagade 6 rätters.
Vi blev så bort skämda.
Fösta mingel rätten blev: tapas varmrökt laxrulle räkor i chilitomat och någon skin rulle. Allt var toppen å vi riktigt njöt.
Sedan blev det Rösti formad som en stjärna med rom Cream fraiche hackad lök  å krasse.
Det bara smälter i munnen när jag tänker på det..
Varm rätt: Hälleflundra, grön ärt pure räkor, sparris ,salladslök.
Helt Gudomligt gott!
Mango sorbe, med chokladsås med whisky smak hallonsås och blåbär.
Sedan blev det VitChoklad Mouse jordgubbar mynta å lite chokladsås.
Barnen fick en egen meny och åt före oss =)
SÅ NÖJDA!
 
Det var en helt FANTASTISK middag som vi sent kommer att glömma.
Det blir svår slaget tills nästa år!
 
Efter ny år var det dags att bjuda svärföräldrarna på PlankStek.
Det blev riktigt lyckat. alla var nöja efteråt ;)
Mycket nöjd med upp lägget =)
Nu har det nya året börjat å jag  taggar nu till med träningen igen.
Årets utmaning blir Göteborgs varvet  17 Maj
Å Lidingö Loppet 1,5 mil el 3 mil har inte bestämt mej än.
Tror 2014 kommer bli ett bra ÅR!
Nu Kör vi
Hoppas ni haft en bra start på nya året.
KRAMIZ!
1 Helene:

skriven

Åh vilken god mat ni fick !!

Vilket härligt inlägg att läsa. Och fina bilder...
KRAM <3

2 jannice lindell:

skriven

den där plankan såg inte så tokig ut...

Svar: Tack =) Den var super =)Kul att du lämna ett fotspår här ;)
Kram
Gunilla Lundin

Kommentera här: