Helgen är redan slut!

Helgen börja med Massa bus på Leos Lekland!
 
Fredags hämta jag och Alice Hampus och hans kompis Hannes direkt när dom sluta 6 års.
Hade aldrig varit där men baren har varit där en gång innan.
Blev inte så jätte impad på innehållet. Nästan lite besviken faktiskt.
Men barnen hade kul, det är ju huvudsaken =)
 Kvällen bjöd på varm smögåstårta och fetaost sallad.
Johans kusin med fam. kom till oss. Åt gott och myste ;)
 
Lördag bjöd på jobb, men innan det blev det Sh´bam och en halv timma TRX.
Mer han jag inte innan jobbet. Men är lycklig att jag hann med det.
.
Fick dock jobba till kl 1815 men det var det värt ;)
Andra chansen fick avsluta kvällen!
 
Idag har jag jobbat, monterat lite i min Walk in closet. Bilder kommer senare=)
Och myst med familjen och spelat Uno. Vilket barnen tyckte var skit kul.
 
Nu är det dags för sängen å ladda för ny vecka.
Min börjar med en ledig dag =) Inte helt fel el...???
Vad börjar eran vecka med?
skriv gärna en komentar och lämna ett av tryck =)
 
Ska börja veckan med att bli lite om pusslad också.
Berättar mer imorgon ;)
KRAMIZ!
1 Helene:

skriven

Mysig helg !!

Nu vill jag se dina NYA fransar = ))

Och din garderob TACK !!

Kram Helene.

Svar: Det är svårt att kort själv på fransarna, men vi ses ju imorgon. Garderoben ska jag lägga ut lite bilder på nu =)
Kramiz
Gunilla Lundin

Kommentera här: