Kalas helg!

Vilken helg!
 
Ni kommer inte tro mej men i helgen skippa vi träningen både jag å manen.
Har aldrig hänt förut.... Vet inte vad som hände????
Men skönt att få sova lite längre. Go frukost med familjen=)
Storhandling,Bakning, in för kalaset idag.
Jag fyller i veckan som kommer.
Grannen hjälpte till att fix utväxten. Så nu är jag blod ingen =)
 
 
Mello mys hos Johans kusin med middag å allt =)
Sandras systers tvillingar var där också. Så det var full fart hela kvällen!
Tyckte att det var nästan rätt låt som vann mello!
2:an hade varit bättre! Vad tycker ni???
 
Idag fick jag sov morgon. Gick upp kl 0830
Mannen stod vid spisen å fixa maten till kalaset <3
Fyller inte förens på onsdag men blev firad idag.
Fick present kort på Hagdahls & Com .Ska ditt i veckan =)
Fick även blommor, tränings linne topp, vin och presentkort på Ikea =)
 Kvällen avslutdes med 2 glas vi med grannen och 305 squats för att ja fuska igår med utmanningen :(
Får skylla mej själv!
Imorgon är det jobb igen!
Hoppas alla haft en trevlig helg!
Kramiz
 
 
1 Helene:

skriven

305 ???
Herregud va många !!
Jättefina presenter.
Förstår om du är nöjd.
Fin du blev i håret.
Vill oxå färga mitt...NU !!

Kram Helene.

Kommentera här: