Ledig Påsk Helg!

Ledig Påsk!
När hände det senast....???? Ingen som vet =)
Två lediga dagar så himla skönt.
Börja dagen med ett super kul pass på 75 min.
Intervall pass med bara kroppsövningar. Par träning.
Hade med en jobbar kompis första tränings tillfället med mej.
Hoppas hon inte blev avskräckt haha =)
Även Tove som jag kör pass med var där med sin coola mamma.
Vi tog för och efter bilder:
 
 
 Lika glada före som efter ;) Jag är den i rosa linnet hahaha
 
Sen blev det en sväng till ett köpcenter utan för stan som jag inte åker till så ofta.
Men i går van jag på en fb tävling nu igen =)
Vann ett snö smycke för 299:- till en vän <3
Igår måla jag ett Påsk ägg svart för att lägga smycket i å detta fina halsband valde jag:
I rosé Vist är det fint<3
Åkte å lämna det till henne på jobbet.
Hon blev så rörd <3
Tror hennes jobb helg blev lite bättre.... =)
Min dag fortsatte i solen. Så himla härlig det har varit idag.
imorgon ska jag försöka vara ute mer än idag å njuta.
 
Senare på kvällen kom svärföräldrarna och syskon å vi åt grillat.
Gjorde min Älskade Jordgubbs Sallad som jag har längtat efter den. Kommer bli många i sommar ;)
Testa. Ni kommer ÄLSKA den =9
Nu blir det att ladd för löpning imorogn.
Ha det bäst!
Kramiz G
1 Helene:

skriven

Tack tack tack ♥

Jag blev så glad...i hjärtat och själen ♥

Känner det än !!
Jag har skrivit om dig på min blogg idag = ))
TACK för att just DU är min vän.
Kram Helene.

Svar: Det är jag som ska tacka för att du är min vän. Blir så glad när jag ser dej å vill bara krama dej.
Jag blir alldeles varm i hjärtat av dina ord i din blogg!
Saknar dej ringer dej imorgon.
Kramiz G
Gunilla Lundin

Kommentera här: