ÄNTLIGEN!!!!

Shopping, Fisk spa, Naglar....!
Börja med en mys morgon med mina HJÄRTAN!
 
Nu har jag äntligen hittat en klänning. I en butik som jag alltid tänker .
att där finns det inget för mej.
Men där fanns den =)
 
Vist är den fin. Jag älskar den
499:- på MQ
Hitta den i måndags innan jag skulle på Fisk Spa med en barndoms vän hennes dotter och mamma.
Har ni provat Fisk Spa... Är svaret nej så gör det. Fötterna bli jätte lena å sköna efteråt.
Vi betala 260:- för 2 per för 30 min på Lily Garden i Linköping.
 
Har gjort nya naglar också. Denna gång blev det glitter:
 Lite rosé inspirerat.
 
Idag har jag varit ledig med Alice. Var på stan en sväng å fixa en klänning till Alice .Hitta  denna fina tunika:
 
Tunika från H&M 129:-
 
 Hampus har haft en kompis med sej hem eter skolan.
Gjort 2st nagel förlängningar  bilder kommer sen.
Och fick Kyckling , cashewnöter och ris till kvälls mat mmmm
 
Imorgon blir en körig dag bästa att sova nu.
Student firande stå på schemat med mera =)
Kramiz
 
1 Helene:

skriven

Klänningen var jättesnygg !!
Och naglarna.
Kram kram.

2 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Känningen var superfin och matchade ju naglarna perfekt :)

Hoppas du hade en härlig partykväll. Ser ut som du tänkt berätta om den, men jag får väl nöja mig med rubriken :).

kramar

Svar: Nu har jag berättat om den ;)Kramiz G
Gunilla Lundin

Kommentera här: