Unnat mej lite!

Idag har jag unnat mej lite shopping!
 
Som jag berätta fick jag ju lite pengar i söndag som försenad födelsedag present.
Länge gott å trånat efter 2xu compresstons  byxor.
Nu har jag ett par med lila X =) Så lycklig =) Så sköna!
Blev en sväng till min favorit; 
Make up store för lite nytt!
Blev ett DualFoundation och en Eyedust
Skuggan är helt FANTASTISK <3
 
Idag har det varit en vab dag också!
Hampus hade sådana magkramper igår så han fick vara hemma idag också.
Orolig att han mage ska börja krångla ingen.
Blev en mys dag med bara honom det var inte igår<3
Börjar bli så stor mitt Hjärta!
Blev  ett hårt bröst och biceps pass med mannen ikväll.
Kommer nog inte kunna röra mej imorgon haha....
Kramiz
1 pillan:

skriven

Åh avis så snygga tight!! osså lite smink på det, härligt ;)

Kram P

Svar: Ja tightsen kan jag varmt rekommendera =) ÄLSKAR dom!Å smiket är pricken över i:et =)
Kram
Gunilla Lundin

2 Helene:

skriven

Vilken mysdag !!
Kram Helene.

Kommentera här: