2 Juni

Sjuk!
Har varit lite krasslig och är inte bra än :/
Hosta ont i halsen, tung andning har lätt till att jag varit på lungröntgen som jag väntar på svar på.
Börjar få abstinens av att inte kunna träna.
Helgen bjöd på mycket sol, barnen bada i vatten spridaren, själv har jag börjat läsa tredje boken
"Femtio nyanser av frihet"
Tänkte den skulle vara utläst till midsommar.
Det ska nog gå =)
 
Nu i helg var det Familjedag på Mantorp Travet Sean banan var där å bjöd på en toppen show!
Så nöjda barn.
 
Blev en kväll med mycket i Sean banans musik !
Här är super nöjda tjejer!
Ledig helg var det men igår morrse jobba jag 6-10.
Jobbigt att gå upp men nöjd när jag gick hem.
Sedan blev det sol å bus med barnen. Kusinerna kom å firra Hampus.
Mer lego så lycklig kille byggde ihop det direkt.
Kvällen  blev det promenad med grannen å små tjejerna och kort tillverkning.
Min barndoms vän bror ska gifta sej i helgen och hon fråga om jag kunde göra ett kort till henne.
Resultatet blev detta:
 
  Nu blir det frukost. Ha en toppen dag!
Kramiz
 
1 Helene:

skriven

Hoppas du känner dig bra snart.
Kortet är så himla fint.
Kram.

2 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Hoppas du frisknar till snabbt nu så du kan komma igång med träningen snart igen. Kramar

Kommentera här: