Mysig helg!

Så himla SKÖN helg!
 
 
Denna helg har varit så skön =)
Sparka igång lördagen med morgon träning
"BodyStep Party"
Ett grymt fartfyllt pass från början till slut i 60 min!
Sedan var jag å barnen på Gränden å pyssla julkort , som pyssel butiken
Medmera stod för.
Barnen älskar att pyssla.
Fick pyssla med jätte rolig lera som lufttorkar.
Så här blev det:
 Alice blev ansiktsmålad också =)
 
Resten av dagen bara var vi hemma fix barnen lekte.
Barnen körde dance Wii
Av slute kvällen med ett glas vin å favorit programet :
"Så mycket bättre"
Det var riktig bra denna gång Amanda och Ola var dom bästa tycket jag =)
Söndagen blev en köp och sälj dag.
Medans mannen åkte in å träna så lämna jag sonen på Busfabriken för kalas och sedan åkte jag å Sålde vårat barbord med pallar.
Vidare å hämta mannen för att vidare åka och köpa en ny soffa på Mio och ett nytt soffbord!
Jippiiiiiiiiiiii....... Äntligen ska skinsoffan ut det tog 8 år men nu ska den UT!
Ca 2 veckor kommer dessa skönheter finnas i vårat hem😍
 
Hitta så mycket annat fin där också. Blir nog en sväng till ditt utan man och barn =)
(Haha Jag vet att du läser det här ÄLSKLING 😘PUSS )
Man kan ju inte handla allt där man jobbar ;)
Köpte dessa två fina tavlor som en vän hade fyndat på Jysk. 
 
(Lånad bild)
En butik jag gärna inte går till pga att det är så rörigt och tråkig Miljö.
Men när man vet vad man ska ha så kan det gå bra.
 
Sedan fortsatt  dagen med lite försäljning av de både det ena och det andra.
Rensar förfullt nu bland barnens leksaker som de inte bryr sej om och även saker man sparar för att  man tror man tänker använda igen men inte görs.
Men nu åker det.... =)
Ut med gamla in med nya.
Ska gå loss julsakerna också. Dags för lite nytt nu!
 
Juste det.
 Lite naglar har jag ju hunnit med, även om november är en svår månad,
så rullar det  igång fram åt löning igen.
 
 Dessa nedan för är mina just nu:
 
Längtar har så mycket inspiration just nu. Så mycket kul jag hittat som jag vill göra.
Vet redan några som vill testa =)
Nu är det dags för sängen lång jobb dag väntar på det blå/gula huset!
Lovar att det inte ska dröja så länge tills nästa in lägg
Kramiz
 ❤️
 
1 Helene:

skriven

Jättefina möbler.
Och naglar.
Kram ♡

Svar: Tack hjärtat PUSS
Gunilla Lundin

Kommentera här: