Det går bra nu❤️

Nu rullar det på bra!
 
I torsdags och fredags jobba jag på Salongen igen😍
blev många fina naglar😊💅
 
Är så nöjd 😊
 Sedan blev det jobb på Ikea hela helgen.
När jag kom hem i lördags fick jag dessa av min Underbara man❤️
 
Han vet vad jag behöver efter en lång och tuff dag i det stora blå/gula huset😍
 
Idag har det varit tufft men lite fokus på naglar på fm så gick det att koppla bort det lite.
min mamma har opererat bort ett tumör på urinblåsa 😞 hoppas det gått bra. Får se vad läkarna säger imorgon.... Denna väntan...
fick bli träning på kvällen rygg och mage
lite tabata med grannen innsn ett
super roligt Body Jam pass😜💪
Idag körde vi skiten ur kroppen😊
 
Väl hemma sov barnen och mannen var helt slut. 
Så kvällen fick avslutas med ett bubbelbad, glögg och praliner😊 
Det var jag värd❤️
Nu blir det sängen å ladda för en ny dag på salongen. 
Och mys lunch med Madde och Jenny💖
Hörs snart igen
KRAMIZ❤️
1 pernilla käller:

skriven

Hej.Du känner inte mig men jag är en vän till Helene.Ville bara säga att du gör superfina naglar

Svar: Tack vad glad jag blir 😊💖Kram
Gunilla Lundin

Kommentera här: