Mycket har hänt!!!

Göteborgsvarvet gick över förväntan! 

Men jag kan ännu bättre. För att ha legat sjuk två veckor innan så är jag riktigt nöjd, men mer träning på asfalt recomenderar jag om man ska springa. Knäna tog styck på mej efter 13 km börja det kännas 17km grät jag nästan för det gjorde så ont. Sista km var bara på vilja med tårar rinnande bland svetten 😞
Men 2h 8min tog det Och det får jag vara nöjd över till nästa år😊
För det blir igen. Det var ett otroligt rolig folk fest!
 
 
kvällen bjöd på grill, vin å bubbel 
 
 
långt in på små timmarna!
 
Söndagen  var det dags för första besöket på Liseberg😜😜 å premiär åket med Nya Helix!
Åk den såååå himla rolig och läskig på samma gång. Fult ös ffrån början till slut!
 
Denna vecka har träningen fått ligga nere pga
knäna och ont i halsen fortfarande😔
Hoppas på ny Star nästa vecka igen😉
 
Torsdsgs fyllde ni lilla kille 7 år
 
 
Gud vad tiden går fort. 
Det blev en familje kväll där Hampus valde vad vi gjorde. Det blev mini golf i Mjölby. 
Å massa mys på kvällen. 
Detta fick han av oss:
 
 Fredag kvällen och lördag kväll blev det kalas
med släkten! 
Helt slut efter som det är min jobb helg oxå. 
 
Nu blir det jobba 0815-1630
Å familje mys ikväll. 
Undrar om man får någon morsdag pressent...????
Hari  allfall fått morsdag GlossyBox 😊 som jag fick beställa själv😉 
bild kommer ikväll😊
 
nu nu blir det j
 
1 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Är superimponerad av din prestation!! Hur mår knäna nu? Kram

Svar: Tack vad glad jag blir. Är super nöjd å ser fram i mot Lidingö 3 mil i höst ;)Har inte vågat röra mej så mycket då dom tror att jag har eller kan ha haft lugninflamation. Väntar på svar:/
Min granne som är pt och massör tror att mina lår muskler kanske är för korta så det är därför jag har ont i knäna. Hoppas jag kan börja röra på mej snart. Börjar få abstinens.
Hoppas allt är bra med dej. Saknar din blogg men följer dej ju på instagram. Kram kram
Gunilla Lundin

Kommentera här: