Jobb helg blandat med party!

Fredags börja med jobb 6-10 sedan kalas för min morbror. Barnen lekte, go' fika verkligen Sommar🌸☀️
 
Lördag blev det jobb 0815-1630
I väntan på att min vän Jenny skulle sluta mellan landa jag hos min mamma. 
Det blev mycket snack och glada skratt😂😂
 
Ute möte vi upp restaurang folket på Ikea som var ute. Blev en lyckad kväll😜😉💗
hade min nya klänning.  Jag bara ÄLSKAR den❤️❤️❤️
 
 
Dansa lhela kvällen på Harrys 
Söndag blev det jobb. Men gick hem lite tidigare. 
Bort bjudna till min mans kusin på lite mat var inte helt fel😊
 Hoppa ni haft en bra helg
❤️KRAMIZ❤️
1 Helene:

skriven

Va fin du är.
Klänningen är verkligen DU !!
Det var såååå kul.
Kram <3

2 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Superfin i klänningen!! :) Kramar

3 maria at inredningsvis:

skriven

HÄRLIGA bilder på er :) denna bloggen är så mysig

Ny post ute…en underbar våning i GBG signerat sekelskifte :)

Jag passar även på att önska dig en ljuvlig midsommar med mycket sol :)

LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)

Kommentera här: