Lugn helg!

Har inte så mycket att berätta om helgen!
Har haft bättre midsommar firande.
Känner mej ensam. Inte hemma med familjen, men i övrigt.
 
Har gjort lite naglar i helgen:
 
Dessa är mina just nu =)
 
Idag har jag jobbat. Varit i resturangen idag. Skit kul önska jag jobba där igen :/
Kvällen avslutades med lite läsning och lite tända ljus
Hoppa ni haft en mysig helg!
Imorgon har jag en ledig dag, Se vad den har att erbjuda!
 
Kramiz
1 Helene:

skriven

Så fina naglar. Längtar till semestern när jag ska få dom finaste.
Miss you !!!!!!!!
Kram <3

2 Anonym:

skriven

Så snygga naglar! Fixar du dessa själv...?! Jag är så skakig på handen så det skulle vara omöjligt för mej... :(

Ha det fint, Kram P

Svar: Japp, har holt på sen 2001 så det går som en dans ;)Kramiz G
Gunilla Lundin

3 Helen:

skriven

Vilka sommarfina naglar du har fixat. Är kul att pigga upp med lite nytt.

Kommentera här: