Snart HELG!

TGIF!!!
Nu är jag ledig i 3 Dagar wii... =)
Börja dagen med gymmet Alice vile vara hemma idag i följa med så hon packa ner Tjorven till lekrumet.
Hon bara ÄLSKAR  den filmen. Hon ser den om, om, om igen.
Idag blev det axlar och ben pass med 40min PW som uppvärmning.
Men längtar redan till imorgon när mitt favorit pass TRX!
Sjukt kul pass, har du inte provat så gör det. Instruktören vi har är som en militär tränare, men jag gillar när dom pressaren till max =)
 
 
Efter lunch har Alice bakat Chokladbollar som vi ska bjuda våra gäster ikväll på.
Ska försöka mej på saffransbiskvier också tänkte jag. Får se om det blir några.
och pepparkaks cupcakes.
Lägger ut recept sen.
Mitt lilla HJÄRTA ALICE♥
 
 
 
1 vanja:

skriven

så fina bilder :)

Svar: Tack =)
Gunilla Lundin

Kommentera här: