En Fantastisk Dag!

Har haft en toppen dag fån början till slut!
Helt UNDERBART =)
Ledig dag med Alice börja med träning med Bästa Maria.
Så glad att jag träffat henne. Någon som är kan pusha mej och jag kan pusha tillbaka.
Idag blev det Axlar och triceps.
 Alice satt som klistrad i lekrummet framför "Vi på Saltkråkan"
Det går inte att prata med henne när hon ser den =)
 
Sedan stod det tandläkaren på schemat för Alice ( gillar det inte) men hon var duktig!
Fick sitt efter längtade läpp syl som hon ville ha och lunch som mormor bjöd på, för att det vi hade namnsdag idag Gunilla =)
Alice hade bestämt att hon vill prova sina nya skridskor så vi gick till TrädgårdsFöreningen. lite snö stoppa oss inte. Gick toppen för att vara tredje gången hon stod på ett par skridskor =)
 
 Väl hemma så mötes jag av två paket i brevlådan. JIPPI..... Som jag har längtat!
Sälvklart är det GossyBox dags<3
Det ena var vinsten jag berätta om att jag hade vunnit på deras julkalender.
Så nu är det bara dags att sätta igång å se om den håller det den utlovar ;)
Sen var det ju själva Boxen med lite Smått och Gott!
Läng funderat på att bleka mina tänder. Så nu kör vi. Ingen koffein på ett par veckor så får vi se om det fungerar.
Ska ta för och efter bilder och komma med ett utlåtande om det fungerar!
 
Kvällen blev det lite nagelfix. Glömde ta bild kommer nästa inlägg jag lovar ;)
Hämta Alice på kören å sen in till gymmet för mitt Favorit pass TRX
Blev ett bra pass. Längtat till på lördag då det är dags igen. Och det kommer bli en favorit i repris
dubbel pass Sh´Bam och TRX =) Det var så sjukt kul!
 
Kvällen avrundades med en super god smoothie. Ikväll blev det mixade bär, mango och BlodApelsin,kvarg,mandelmjölk,kanel och fiberrik havregryn.

Nu inväntar jag bara att klockan ska bli tolv så jag kan boka dubbel passet på lördag sen är det krama kudden som gäller. Helt sjukt jag vet, men det är så svårt att få plats på passen.
Efter som det inte får plats så många i salen.
Hoppas ni haft en toppen dag som jag har haft =)
KRAMIZ
1 FredrikT:

skriven

Låter som en toppendag! :)

Kommentera här: