Vilken helg!

Vilken helg!
 
Börja med Dubbel pass på gymmet FRISK!
Börja med Sh´bam 45 min. Det var premier men det kommer absolut bli fler.
Det var grymt roligt å puls höjande. Sedan fortsatte vi med TRX 60 min.
Det blev en grym start på lördagen!
 Tre glada tjejer efter dubbel pass. Vi var grymma =)
 
Sen bar det av mot kalas 1 och mer än så blev det inte. Han bara stanna och gå ur bilen så spydde Alice :(
Lilla gumman så det bara att åka hem.
Konstigt nog kom hon igång igen och när man tror att det inte blev mer än så,
så var det dags igen
Blev att under hålla en rastlös storebror, spel och film.
Blev en väldigt lugn kväll.
 
Satt lite på Bloppis på FB å fynda detta fina frukt fat som jag ska ge lite ny färg senare i veckan.
 
Idag har vi åkt lite pulka och snöraket  i skogen. Alice har varit rätt pigg idag
och lite frisk luft kan väl inte skada.
Så frisk å skönt det var, barnen hade super kul!
 
Kvällen blev lugn och mysig. När alla lagt sej fixa jag min naglar.
Dom får ni se imorgon =)
 
Natti natti !!!
 

Kommentera här: